Pogosta vprašanja

Te zanima več?

Na tej strani najdeš odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če te zanima še kaj več, pa me lahko s klikom na gumb kontaktiraš in z veseljem ti bom odgovoril v najkrajšem možnem času.

MASAŽA

Kako mi lahko pomaga masaža?

Masažo večina ljudi tretira kot priboljšek, ki si ga občasno privošči za sprostitev. Vendar ima redna masaža na telo veliko pozitivnih, zdravstvenih učinkov, ki za telo pomenijo mnogo več kot le sprostitev, npr.:

 

  • Ob rednih masažah se izboljša kakovost spanca, saj masaža vpliva na delta valove, ki so povezani z globokim spancem. 

  • Masaža blaži bolečine in če je izvajana redno, dosežemo boljše učinke kot z marsikaterimi zdravili. 

  • Redna masaža vpliva tudi na proizvodnjo hormonov, saj znižuje raven stresnega hormona koritizola in poveča število nevrotransmiterjev serotonina in dopamina, ki vplivata na stres, depresijo in zaskrbljenost.

  • Ob redni masaži se poveča število limfocitov, ki so ključni pri obrambi našega telesa pred boleznijo.

  • Masaža je nepogrešljiva za aktivne športnike, saj pripomore k regeneraciji telesa po vadbi in k hitrejšemu okrevanju po raznih poškodbah.

Kakšne masaže izvajate?

Izvajam klasične sprostitvene masaže, terapevtsko masažo, športno masažo in Bownovo masažo (terapijo).

Ali obravnavate tudi ljudi s hujšimi zdravstvenimi težavami?

Odvisno za kakšne vrste težav gre. Načeloma se masaž poslužujemo, ko je zdravljenje po uradni poti zaključeno.

Kakšne so razlike med posameznimi vrstami masaž?

Razlike med posameznimi masažami so predvsem v izvajanju tehnik s katerimi manipuliramo mišice, jakosti same masaže in področja, ki ga masiramo.

Ali je masaža primerna za nosečnice?

Masaže so primerne tudi za nosečnice. Glede na čas nosečnosti se prilagaja položaj nosečnice in tehnike, ki se uporabljajo.

Ali je masaža primerna za ljudi s krčnimi žilami?

Odvisno za kako hudo obliko gre. Področja, kjer so krčne žile se z določenimi tehnikami ne sme obravnavati, saj je lahko več škode kot koristi.

VODENA VADBA

Kako poteka vodena vadba?

Vodena vadba poteka v manjših skupinah do 5 vadečih. Pred vadbo se dobro ogrejemo. Vaje delamo po krožnem sistemu in jih prilagajamo zmožnostim posameznika. Na koncu sledi umirjanje in raztegovanje.

Komu je namenjena vodena vadba?

Vodenja vadba je namenjena prav vsem starostnim skupinam in ljudem različnih zmožnosti. Pri formiranju skupin vse to upoštevamo in skušamo oblikovati čimbolj homogene skupine.

Kakšne so prednosti tovrstne vodene vadbe pred ostalimi?

Prednost takšne vadbe je predvsem v manjšem številu vadečih, saj se lahko dobro posvetimo vsem, ki so prisotni na vadbi in spremljamo izvajanje vaj, da ohranjamo visok nivo kakovosti in zmanjšamo možnost napačnega izvajanja in morebitnih poškodb.